آن فروشگاه به مکان دیگری منتقل شد

  • دو هفته پیش از فروشگاه اینترنتی خان دائی به آدرس http://www.khandaei.ir خرید کردم. جزئیات خرید خصوصی نیست اما مهم هم نیست پس بهش اشاره نمیکنم. مبلغ سفارش 65 هزار تومان بود. از طریق درگاه اینترنتی داخل سایت پرداخت کردم. تقلبی به نظر نمیرسید. بعد از خرید، پیامک کسر از حساب به همون مبلغ برام اومد. یکم خیالم راحت شد.
  • ده روز از خرید گذشت، بسته به دستم نرسید. رفتم وارد حساب کاربری ام داخل سایت فروشگاه شدم و فاکتور را چک کردم. نسبت به روز اول بعد از خرید تغییری نکرده بود. فروشگاه دیجی کالا یک نوار وضعیت سفارش داره که با جزئیات خوبی مشخص میکنه کالا توی چه مرحله ای قرار داره. اما این یکی فروشگاه چنین قابلیتی نداشت.
  • سایت فروشگاه فرم تماس با ما داشت، جزئیات خرید را نوشتم و فرم را ارسال کردم. فردای اون روز سایت فروشگاه و آدرس ایمیلم را به امید رسیدن جواب نگاه کردم، اما خبری نشد. دو تا تلفن از فروشگاه داشتم، چون ساعت از 9 شب گذشته بود و احتمال بسته بودن یا پاسخگو نبودن تلفن ها زیاد بود شماره ها را روی کاغذ یادداشت کردم تا روز بعد تماس بگیرم.
  • فردا شد و تماس گرفتم. اون طرف خط تلفن اول فروشگاه کسی نبود. یا اگر بود دوست نداشت گوشی را برداره. اما اون طرف خط تلفن دوم فروشگاه یک خانمی نشسته بود که منتظر بود یه نفر زنگش بزنه، چون تا دو تا بوق خورد گوشی را برداشت. خانم پشت گوشی گفت که فروشگاه چند ماه پیش از اینجا نقل مکان کرده.
  • دو تا آدرس ایمیل داشتم: یکی برای فروشگاه، یکی برای صاحب امتیاز فروشگاه. به هر دو تا نامه زدم و گله کردم از دوری راه و سختی کار و ندیدن دلبر و البته غیر از اینها از نرسیدن کالا و پاسخگو نبودن سایت و تلفن ها. ایمیل فروشگاه گلویی صاف کرد و گفت: شما توی لیست سفید نیستی، باید یک نامه خالی بدی تا بندازیمت توی لیست سفید، بعد جوابتو بدیم. من هم یک نامه خالی فرستادم و بعد که جواب داد: خوب شد، حالا اومدی توی لیست سفید، برای محکم کاری یک بار دیگه نامه اول را فرستادم و رفتم سر وقت صاحب امتیاز فروشگاه. براش نامه فدایت شوم ننوشتم، چون نمیخواستم فداش بشم. عوضش همه چیزایی که توی نامه اول نوشته بودم را دوباره برای آقا مدیر نوشتم. هر چند که صفحه کلید قندش افتاده بود و حروف را درست ادا نمیکرد مثلا شناسه را ششناشه مینوشت عینهو آدمیزاد که وقتی ضعف میکنه کلمات را جابجا میگه.
  • آقا مدیر زود یه نامه کوچولو فرستاد. عذر خواهی کرد و قول داد که فردا پول را پس بده. محض اطمینان زیر نامه اش شماره کارت و اسمم را نوشتم و یه عکس از فاکتور جنسام چسبوندم روش و نامه را تا کردم و دادم دست پستچی شرکت یاهو. بهش سفارش کردم مثل چشمات مراقب این نامه باش تا به دست دلدار برسه. یادم رفت ببخشید، به دست آقا مدیر برسه.
  • بین این دل و قلوه گرفتن ها چند باری خواستم شکایت کنم، اما نکردم چون مطمئن نبودم که همه راه های تماس را امتحان کردم. امیدوارم فردا به پولم برسم، اگر نرسیدم از آقا مدیر جواب میخوام و اگر آقا مدیر جواب کافی نداد از مسیر های قانونی پیگیر میشم.
/ 1 نظر / 54 بازدید
niham

سلام . خوشحال میشم اگه وبلاگ منم فالو کنید. https://niham.persianblog.ir